Develop

HiCOPY Szczecin

Store & Find

Powrót

Funkcjonalność aplikacji

Praca w każdej firmie charakteryzuje się wytwarzaniem dużej ilości dokumentów w różnych formatach. Wiele z tych dokumentów podczas procesu archiwizacji „ląduje” do segregatorów, szuflad, szaf i skrzyń oraz na dyski komputerów. Nasze archiwum z upływem czasu rośnie, zajmując coraz więcej miejsca w różnych lokalizacjach, a odszukanie potrzebnego dokumentu staje się wręcz niewykonalne.

Każdy przedsiębiorca poszukuje systemu zarządzania dokumentami (DMS), w którym wszystkie ważne dokumenty, rachunki, faksy, e-maile, oferty, itp. mogą zostać umieszczone i zarchiwizowane. Do tej pory przeszkodą dla małych i średnich przedsiębiorstw w implementacji systemu archiwizacji były wysokie koszty inwestycji oraz skomplikowana i wymagająca procedura implementacja.

Na te problemy DEVELOP proponuje rozwiązanie, które zostało specjalnie zaprojektowane dla małych i średnich przedsiębiorstw – Store & Find. Aplikacja dzięki swojej skalowalności gwarantuje niskie koszty wdrożenia, łatwą instalację oraz użytkowanie. Store & Find w niedrogi i prosty sposób umożliwi stworzenie archiwum dokumentów oraz zapewni szybkie ich odnajdywanie, przy użyciu słów kluczowych lub indeksów. Store & Find oferuje również możliwość wyszukiwania pełnego tekstu w dokumencie, a archiwizowane dokumenty mogą być przechowywane w wielu różnych formatach.

Najważniejsze funkcje

Store+find 1.png

Wymagania techniczne

  • Server: Windows 2003 Server, Windows 2008 Server lub Windows 2012 Server.
  • Stacje robocze: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8.
  • CPU & RAM: 1 GHz, 3 GB RAM (system 32-bity); 1.4 GHz, 4 GB RAM (system 64-bity); rekomendowana ilość paięci RAM 8 GB.
  • min. 2 GB wolnega miejsca na dysku HDD.
  • Microsoft.NET Framework 3.5.
  • Microsoft.NET Framework 4.0.
  • System Develop ineo z OpenAPI 3.5, HDD i dotykowym, kolorwym wyświetlaczem.
Prosimy o wypełnie wszystkich pól oznaczonych " * "